poniedziałek, 13 kwietnia 2009

Kaśka's birthday, Easter day

yo, yo ;].

W czwartek byłam z dziewczynami świętować urodziny Kasi. Poszłysmy na najlepsze lody w mieście /mniammniam/; a potem siedziałyśmy w parku. The best day last week x3. Uśmiałam się aż zanadto, wspólnie stwierdziłyśmy, ze cztery, to doskonała liczba. I love it, so much!

Tekst tygodnia, to z kolei uwaga pewnej starszej Babki: "Rozdarte dziewuszyska, ogłuszczeć można!!"

[Cherry, dopatrzysz się tutaj butów też ;P]

Z kolei dzień wczorajszy, jak zawsze bardzo rodzinny. Odgrywałam większość czasu bejbisister, na zmianę usypiałam, bawiłam sie z dzieciakami i chodziłam na spacer. apfy, never again O-o. Wprawdzie Majka, moja chrześni, jest już fajna, i pobawić sie z nią można, ale niestety kuzyn Kuba ma dopiero 2 miesiace, i jest bardzo przyzwyczajony do chuśtania na rękach. Gwarantowane omdlenie rąk TT.

with my little sis, in grandparents garden:

małe zabawy z lusterkiem x3.

uwaga, uwaga, nowa moda, ekologiczna biżuteria: bransoletka ze skórki cytryny

i Chrześni: 

dooooooooooowidzenia.

Nastrój: dobry!! ^^

Słuchane: eee... njic.

Czytane: fanowska wersja "przed switem" cholera, cholera, muszę sobie kupić TT

Ogladane: niesforna zuzia, z familią

[edit] ah no!

please, help me again :D. Nie wiem, której laski Cosplay lepiej robić. XD

tej:

czy tej:

/popijam kawę, i daje radę!/

2 komentarze:

  1. nioch nioch, buciki na viosenne spacery eleganckie;p a zabavy z lusterkiem są ołrajt, tylko szkoda że troszku vidac v nim aparat, ale to jedyne mały defekt ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. cytrynowe bransolety! tego jeszcze nie było ;D

    OdpowiedzUsuń