środa, 26 sierpnia 2009

komputer się psuje, a ja jakoś wielce nie mam o czym pisać.

Ot, norma, przeszłam zapalenie kręgów, cholernie bolesna choroba, ale i'm fain right now. Pomagało wygrzewanie się przez dwa dni w łózku i ketonale we wszystkich możliwych postaciach: tabletki, maść i spray.

So! dziś jedziemy z ćwiartkami do mnie do Babci na grilla. Tj, sytuacja była taka, że nie miał kto się zająć psem, więc jadę ja, i zabieram dziewczyny do towarzystwa. Szkoda tylko, ze sarki nie będzie.Mam pewną teorię, ale nic głośno nie mówię.  

to tyle na dziś ;] cześć!

3 komentarze:

  1. ale co,notkę?czy w komentarzu? xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Fonetycznie?Bo mamy inny alfabet xD
    BTW to co mam ci napisać? xDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Hajwan es - Jesteś głupi
    Tas dzu twek - Poproszę 10 jajek xDD
    Ura a zukaranne? - Gdzie jest toaleta? >o<
    (Najczęściej mnie o to pytają ;PP)

    OdpowiedzUsuń