wtorek, 8 grudnia 2009

Saturday in Wrocław

Njah! W końcu, po około dwóch latach znajomości internetowej poznałam na żywo moją Emkę ^^. Cieszę się szczególnie dlatego, ze okazała się być taka sama w realu, jak przez telefon, albo gg. Emka poświeciła 5 h w jedną stronę w pociągu, żeby móc się ze mną zobaczyć we Wrocławiu. W końcu nie na darmo mówi się o nim "the meeting place"! Oprowadziłam ją po rynku, zjadłyśmy pyszna pizzę w pizza-hut, potem spacerowałyśmy po Weinachtsmarkt, kupiłyśmy drobiazgi, następnie poszłyśmy do renomy, i spotkałyśmy mikołaja :D... Po zapewnieniu, że jesteśmy grzeczne, wróciłyśmy na pociąg... Nie będę sie rozpisywać, wiem tylko, ze koniecznie chcę mieć prince in prague, bo wydanie jest powalające! Dzięki Em, za wspólnie spędzony czas, oraz za rysunki~ To był jeden z ciekawszych meetingów w ostatnim czasie!


Z kolei dziś po angielskim poszliśmy z Bartkiem na bilarda. Tak daawno nie grałam~! Pomimo to, wygrałam 3 do 2! ^^ Pewnie szykuje się jakiś rewanżyk... ;].

Nastrój: w szkole zrypany, przez sprawdzian z matmy, odzyskany dzięki angielskiemu, i Bartkowi.

Czytane: bash :D 

Słuchane:

+Ogladane: mam talent [apfy, Kony miał wygrać!]; zapomniałam o czystej krwi. A House najbliżczy 12.01 _^_. 


I dobry tekst z dziś...

2009-12-08 21:53:04 :: Becia
ejj :d na polski trzebabyło tylko sie zapoznać czy opracowac tez ?

2009-12-08 21:53:13 :: chishia
chyba tylko zapoznac..

2009-12-08 21:53:21 :: Becia
napewno ?

2009-12-08 21:53:42 :: chishia
jak pisze chyba, to oznacza ze na pewno? ___^___!



2 komentarze:

  1. Ja w grudniu zeszłego roku spotkałam się z koleżanką,którą poznałam na nacie.Naprawdę fajnie było,chociaż na początku cholernie się denerwowałam ^^"
    A wiesz co ja ci powiem?(a raczej napiszę -_-)
    'Chocolate love' SNSD zaczęła mi się podobać,heh xD

    OdpowiedzUsuń
  2. to skoro tak ci się Prince in Prague spodobało, to przyjeżdżaj zmacać jeszcze raz, bo photobook leży i kwiczy bo taki niewykochany... ._.
    serio jestem taka sama jak na necie? faajnie *_______* XD

    OdpowiedzUsuń