piątek, 26 czerwca 2009

Olivias day.

Na sam początek, taka chwila zadumy nad Michaelem. Szkoda, bo naprawdę wielki talent miał facet. Cóż, sam nie dbał o swoje ciało... Jednakże, jego piosenka "thriller" będzie mi dźwięczała długi czas w uszach.

ta piosenka leciała w całości w telewizji na sylwestra. luv.Michael Jackson - Thriller

Dziś zjazd moich ćwiartek był u mnie. Oglądnęłyśmy "Podwójną tożsamość" z Paulem Walkerem i Olivią Wilde. Yumi, jeden z lepszych paringów! uwielbiam ich, ze względu na rolę w Housie i w Szybkich i wściekłych. Jej :3 ale, oglądanie jakiegokolwiek filmu z ćwiartkami to nie lada wyczyn, kiedy każda ma coś do dopowiedzenia, albo jakieś skojarzenie, które koniecznie musi obwieścić. Mimo to, uwielbiam z nimi oglądać filmy. Dostają nowego podtekstu! :D

Piłyśmy dzisiaj pierwszą w tym roku kawę mrożoną - sezon czas zacząć. w zeszłym roku latem nie wypiłam praktycznie zadnej zwykłej kawy, ta mrożona smakuje mi o wiele bardziej. A szczególnie w tak doborowym towarzystwie!

Monika zrobiła mi piękny french na paznokciach ^_^ hm, w zasadzie nigdy nie byłam druhną... oh God xD Postaram się zrobić jakieś zdjęcia, więc w niedziele będzie co oglądać ^^.

Juz jutro wraca tata. 3 miesiące to strasznie długi okres rozląki TT tęsknię jak diabli, i już nie mogę się doczekać. *waiting waiting*

Moja fryzurka weselna wzięła sie z tego zdjęcia:

[Tricia Gosingtian :)]

Nastrój: Podekscytowany ^^

Słuchane: Jakson...

Czytane: Przed Świtem

+Oglądane: Podwójna tożsamość [polecam]; House, V sezon :9,10,11,12 odcinek 

Genialny 9 odcinek! nawet jeśli ktoś nie ogląda Housa, to polecam, jako pojedynczy odcinek. Genialny!

A teraz przede mną dwa filmy z Olivią Wilde - dziś jest jej dzień, obejrzę aż trzy filmy ;] jesli ktoś to czyta teraz, to jeszcze zdąrzy - HBO, 20:40 Alpha Dog, a potem Biegając z nożyczkami.

1 komentarz:

  1. ja nie patrze na Majkela co zrobił ze swoją twarzą, dla mnie zawszebył i bedzie idolem, niewazne jak wygląda. styl miał. talent miał i jest królem. :)

    OdpowiedzUsuń