wtorek, 2 czerwca 2009

shopping, and a rainy day~

Dziś byłam z moją trójcą na zakupach w mieście x3. Szybciej skończyłyśmy lekcje, i poszłyśmy na typowe babskie zajęcie. Całkiem poważnie - nawet w małym mieście można się dobrze bawić, mając takie przyjaciółki. thanks, girls! <3

znalazłam jakąś sukienkę na wesele... ale nie jest powalająca. poszukiwania trwają nadal ;]

w sobotę był baardzo deszczowy dzień O_o lało straszliwie, a jak powszechnie wiadomo, w czasie deszczu dzieci się nudzą. więc robią zdjęcia :D.

Kto zaproponuje mi jakieś fajne miasto na wycieczkę? byleby nie było zbyt daleko położone od wrocławia... muszę gdzieś wyciągnąć moją trójcę ;p

Nastrój: Dobry!
Słuchane: Nine black alps ogólnie
Czytane: Świętoszek _^_
+Oglądane: House w necie i chyba nic poza tym?

Sarka: Mój wujek chodził do naszej szkoły, w tysiąc siedemset... O_O 

reszta: @_@!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz