wtorek, 30 czerwca 2009

-Wesele! -heeeeej!

I po. było całkiem fajnie, pobawiłam się nieco, potańczyłam ^^. relacji nie było wcześniej z powodu awarii klawiatury - eh, musiałam kupić nową. dodam tylko, ze korzystanie z klawiatury ekranowej jest STRASZNIE męczące i niewygodne!

aktualnie nie mam zbyt wielu zdjęć ze względu na to, ze robiłam zdjęcia przeważnie aparatem fotografa weselnego, który jest moim sąsiadem _^_. Dlatego moje zdjęcia, oraz więcej będzie za neidługo. póki co:

szczęśliwa para młoda.  Monika jest jedną z najfajniejszych panien młodych, z jakimi miałam do czynienia! :D Pomagałam jej rano wraz z innymi "druhnami" założyć sukienkę, podpiąć włosy, itd x3 w zamian, kopnął mnie zaszczyt - czesała mnie panna młoda! ^___^ 

wesele było bardzo fajne. Tradycyjne, z miła orkiestrą,  oraz atmosferą. Gwoździem wieczoru był mój tata, który w końcu przyjechał z niemiec <3>

w związku z tymże powrotem czekała mnie miła niespodzianka - tata przywiózł mi z podróży parę drobiazgów do pokoju, w moim ulubionym orientalnym stylu. M.In poduszki, żyrandol, zasłony oraz to:

teraz tylko czekam na rozpoczęcie remontu! ^^

Dobrego nigdy dość. Dziś byłam na mieście, po nieszczęsną klawiaturę, a przy okazji kupiłam sobie TO:

wygląda tak aliciowo, ze no <3>

Co do remontu jeszcze - dawno temu, w jakiejś gazecie wnętrzarskiej znalazłam taki mały manekin imitujący te duże, sklepowe. Stwierdziłam, ze chciałabym aby taki stanął u mnie na toaletce - marzenie powoli się spełnia:

tak, to korpus biednej lalki barbie... Skończone pokażę tu! 

Nastrój: I feel good ^^

Słuchane: Piiiink, i hity weselne.

Czytane: przed świtem [poczyniłam postepy]

+ Oglądane: filmy, o których pisałam w poprzedniej notce, oraz jakieś głupie kłótnie sądowe, co je mój dad ogląda. 

ps. Alpha dog wymiata! ściągnęłam go dziś. Scena Olivii sprawiła, ze się ośliniłam x3.

2 komentarze:

  1. Ooo,też będziesz miała orientalny pokój?Ja go ,,dostałam" z okazji urodzin,jakbyś chciała pooglądać zdjęcia to zapraszam do mnie,piszę o tym w drugiej notce ^^ Fajniusie te rzeczy,nie powiem ^^ ja też mam w pokoju 3 minimanekiny na kolczyki,bransoletki,itp.,nie powiem,bardzo praktyczne ;DD

    OdpowiedzUsuń
  2. chce takiego manekina:D ale duzegoo;p

    OdpowiedzUsuń