niedziela, 29 marca 2009

Karla w Kłopotach

czy jakoś tak.

oglądałam dzisiaj na zigzapie rano taki właśnie film. Całkiem miły, szkoda że akcja rozgrywala się na święta bożego narodzenia XD. Ale podobało mi się!! Dziewczynka była tak samo uparta, jak i ja.

Nadal nie odzyskałam swojego komputera, a na laptop póki co tata nie wyraził zgody [szkoda, ze moi rodzice nie są zbyt jednomyslni @_@] na szczeście, w końcu udało mi sie tutaj podłączyc akuka, więc przeżyję. Bo, niestety nikt nie ma dyskietki startowej do komputera, jak się wczoraj dowiedziałam, "to jakieś sredniowiecze". Szoda, bo jednak mogłoby odratować mój komputer.

Idę grać w THPS4. najlepsza rozrywka jak narazie ;].

Nastrój: kłótliwy

Słuchane: raz! paramore - Decode @_@

Książka: gegra na biiig sprawdzian

Oglądane: Karla w kłopotach

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz