sobota, 14 marca 2009

a więc, annyeong~

Kolejny blog, ale poczułam ostatnio cholerną potrzebę uzewnętrznienia się. Nie znajdziecie tutaj jednak zbyt wiele zwierzeń, raczej sprawy, które aktualnie są u mnie na tapecie - czasem pewnie piosenki, które mnie męczą [bądź ja męczę je]; na pewno nie raz zamieszczę jakieś zdjęcia, czy to swoje, czy wykonane przeze mnie, przemyślenia dotyczące różnorodnych tematów, ogółem, taki mix. Mix rzeczy, z których składa się moje życie.

Myślę, ze pisanie o sobie w pierwszej notce, jest jak poznanie zakończenia filmu, na który idzie się do kina. Jednak, bez sensu jest chodzenie do kina na coś, o czym nawet się nie słyszało, tak więc. Jestem Chi, lubię malować, słuchać muzyki, uczyć się języków obcych. Uwielbiam kulturę koreańską, uczę sie tego języka, i zamierzam kiedyś pojechać do tego kraju. Gram na gitarze, spiewam... to taki telegraficzny skrót. Po więcej zapraszam do kolejnych notek. ^.^

Nastrój Całkiem wporządku.
Muzyka cała płyta p!nk I'm not dead [i'm not too].
książka Księżyc w nowiu, zaczęłam.

zdziwiona swoją naiwnością, Chishia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz