wtorek, 17 marca 2009

Sośki!

Mam sośkowy nastrój, więc o nich coś napiszę.

Zespół składa się z dziewięciu słodkich skośnych dziewczątek: Tiffany, Hyoyeon, Sooyoung, Yoona, Seohyun, Yuri, Taeyeon, Jessica i Sunny [kolejność jak na zdjęciu, chyba]. Mogłabym zjeść je wszystkie, i każdą z osobna <3 odzywa sie we mnie moja lesbiska natura ^^.
Jeśli chodzi o typ muzyki, to zgodnie z wyglądem, tworzą delikatny popik, w sam raz na zły humor.
Polubiłam je dzięki tej piosence, a dokładnie układowi, który miałyśmy odtańczyć na koniec zeszłego roku szkolnego [nie wyszło, ale sentyment i kroki w głowie pozostały]



Długi czas później odkryłam ten teledysk, który mnie urzekł, bo jest przefajnie zrobiony.



Niedawno, Sośki zrobiły comeback, z minipłytką, i piosenką promującą "Gee", naprawdę miła [choć chyba wolę Way to go, kojarzy mi się z przezabawnymi reklamami z moim ukochanym męskim zespołem <3]



I moja Jess:

Nastrój dupny nadal
Muzyka SNSD wszystko po kolei
Książka powinna być ta od niemieckiego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz